Διαδικασία εγγραφής νέων μαθητών/μαθητριών της 'Ελληνικής Παιδείας'
Η διαδικασία που ακολουθείται έχει ως εξής:
1. Οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν ηλεκτρονικά Αίτηση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Εγγραφής.
2. Η αίτηση προωθείται στο Διευθυντή του αρμόδιου Σχολείου ο οποίος και επικοινωνεί με τους γονείς/κηδεμόνες για τον ορισμό συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης με το μαθητή/μαθήτρια.
3 Οι γονείς ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης και λαμβάνουν email με κωδικούς για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
4. Οι γονείς καταθέτουν το ποσό προκαταβολής στον τραπεζικό λογαριασμό της Ελληνικής Παιδείας, εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και συμπληρώνουν την απαιτούμενη αίτηση εγγραφής.
5. Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής του μαθητή, οι γονείς λαμβάνουν επιβεβαιωτικό email.
6. Η επιλογή νέων μαθητών στα Σχολεία της 'Ελληνικής Παιδείας' γίνεται, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις.